بهتازگی نسخهٔ رودستر بامو i8 در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمده است اما ممکن است جایگزین این سوپراسپرت هیبریدی هرگز ساخته نشود. بامو هماکنون تعدادی خودروهای پلاگینهیبریدی را در سبد محصولات خود داشته و همچنین در حال توسعهٔ خودروهای الکتریکی بر اساس پلتفرمهای معمولی خود هم هست که اولین نتیجهٔ آن در سال 2020 با معرفی نسخهٔ تمام الکتریکی کراساوور X3 نمایان خواهد شد. علاوه بر این، به گزارش Autocar، بخش i بامو همچنان به تولید مدلهای i3 و i8 نیز ادامه خواهد داد اما این لزوماً به معنای تضمین آیندهٔ این دو مدل نیست چراکه بر اساس این گزارش، i3 هدف خود که چگونگی ساخت خودرویی الکتریکی توسط بامو بود را نشان داد و مدل i8 نیز نشان داد که این شرکت چگونه میتواند عملکرد یک خودرو را با استفاده از نیروی برق افزایش دهد؛ بنابراین این دو خودرو وظایفی که بر عهده داشتهاند را انجام دادهاند و به همین دلیل بهطور رسمی جایگزینی برای آنها در حال توسعه نبوده و حتی در برنامهٔ بامو هم وجود ندارد.
احتمالاً این خبر برای طرفداران بامو وحشتناک خواهد بود اما رئیس بخش i این شرکت آقای «Robert Irlinger» گفته است که بامو هنوز در حال بررسی آیندهٔ مدل i8 است. مدیر طراحی بخش i آقای «Domagoj Dukec» نیز گفته است که i8 به هدف خود رسیده و دلیلی ندارد که جایگزینی برای آن ساخته شود. او در ادامه پیشنهاد داده است که i8 هم میتواند مثل مدل افسانهای M1 بهسادگی و در اوج کنار برود. از سوی دیگر به نظر میرسد آیندهٔ مدل i3 به فروش آن گره خورده است. آمار فروش نشان میدهد که در سال 2017 محبوبیت این هاچبک الکتریکی در ایالاتمتحده کاهش یافته چراکه تنها 6276 دستگاه از آن به فروش رسیده است؛ اما بااینوجود i3 محبوبیت خود را در اروپا همچنان حفظ کرده است؛ بنابراین تنها زمان نشان خواهد داد که آیا نسل دوم i3 ساخته خواهد شد یا نه؟