هماکنون که بامو سری 8 جدید بهصورت رسمی معرفی شده هنرمندان خودرویی اقدام به طراحی رندرهای گوناگون از این خودرو کردهاند. گفته میشود نسخه کانورتیبل سری 8 تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد اما تا آن زمان مجبوریم با تصاویر غیرواقعی سر بکنیم. البته تصور نسخه روباز بامو سری 8 خیلی سخت نیست زیرا این خودرو تقریباً بدنهای مشترک با برادر کوپه خود خواهد داشت. ما میدانیم که جانشین سری 6 کانورتیبل از سقف نرم تا شدنی استفاده خواهد کرد اما تقریباً دیگر جزئیات آن با نسخه کوپه یکسان خواهد بود.
معماری مشترک با نسخه کوپه همچنین به معنی استفاده از قوای محرکه یکسان است. این خودرو حداقل در ابتدا با پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری 523 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری در دسترس خواهد بود و البته یک پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری بای توربوی دیزلی با خروجی 315 اسبی و گشتاور 680 نیوتون متری نیز ارائه خواهد شد. هر دو خودرو بهصورت استاندارد با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد و در نهایت نسخه پرچمدار M نیز به برادران خود ملحق خواهد شد.
سری 8 کانورتیبل دومین عضو از خانواده این خودرو خواهد بود و پس از آن نسخههای کاربردیتر و شیکتر 4 درب گرن کوپه نیز ارائه خواهد شد؛ اما در عین حال رندری از مدل شوتینگ بریک سری 8 نیز منتشر شده است. متأسفانه تا این لحظه خبری درباره تولید چنین نسخهای منتشر نشده اما از نظر تئوری میتوان آن را خودرویی مناسب در صورت تولید دانست. سری 8 شوتینگ بریک دارای نمای جلوی گیرا و نمای عقب کوپه با خط سقف تخت و طویل و همچنین درب پشتی شیک است. تنها تصور کنید چنین خودرویی با یک پیشرانه قدرتمند 8 یا حتی 12 سیلندر در زیر کاپوت تولید شود تا با یک جانور تمامعیار روبرو باشیم.