بامو نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ کراساوور X1 را برای مدل 2020 معرفی کرده است. تغییرات ظاهری X1 طی این فیسلیفت نسبتاً جزئی هستند اما بااینحال نسخهٔ جدید با سپر جلوی جدید که در آن ورودیهای هوای بزرگتر و همینطور مه شکنهای بازطراحی شدهای دیده میشود از نمونهٔ پیش از فیسلیفت متمایز شده است. جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بزرگتر که با چراغهای جدیدی احاطه شده است نیز از دیگر تغییرات ظاهری X1 مدل 2020 در قسمت جلو هستند.
تغییرات بیرونی X1 در قسمت عقب نیز با چراغهای جدید، سپر بازطراحی شده و قسمتهای همرنگ بدنهٔ بیشتر ادامه پیدا کرده است. در این قسمت همچنین سر اگزوز بزرگتری هم به چشم میخورد. در زیر دستگیرۀ در راننده نیز پروژکتوری کار شده که نوشتهٔ X1 را بهصورت گرافیکی روی زمین میاندازد. طراحی جدید رینگها و لیست تجدیدنظر شدهٔ رنگهای بدنه که حالا شامل بژ متالیک، آبی متالیک و قهوهای متالیک میشود تکمیلکنندهٔ تغییرات بیرونی فیسلیفت X1 هستند.
تغییرات داخلی X1 مدل 2020 اما بسیار اندک بوده و صرفاً شامل انتخابگر دندهٔ جدید و صفحهنمایش 8.8 یا 10.2 اینچی جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی میشود. تجدیدنظر در تودوزی خودرو و دوخت جدید در کفپوشها هم از دیگر تغییرات جزئی در کابین این کراساوور آلمانی هستند.
X1 جدید همچنان با طیفی از پیشرانههای سه و چهار سیلندر به بازار اروپا عرضه خواهد شد اما خبر مهمتر ارائهٔ یک نسخهٔ پلاگینهیبریدی بنام xDrive25e است. این مدل به یک پیشرانهٔ توئینپاور توربوی بنزینی با 125 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور مجهز است که نیروی خود را به چرخهای جلو انتقال میدهد درحالیکه یک موتور الکتریکی با 95 اسب بخار قدرت و 165 نیوتن متر گشتاور هم نیروبخش چرخهای عقب است. برای تأمین انرژی این موتور یک پکیج باطری 9.7 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با شارژ کامل امکان پیمودن 50 کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی فراهم میکند.
در کنار نسخهٔ پلاگینهیبریدی، اروپاییها امکان انتخاب از بین دو موتور دیزلی و یک نمونهٔ بنزینی را هم خواهند داشت. پیشرانهٔ دیزلی اول که در مدل sDrive16d ارائه میشود، از نوع 1.5 لیتری سه سیلندر توربو با 116 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است. موتور دیزلی قویتر اما یک واحد 2 لیتری چهار سیلندر توربو است که با 231 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور در سینهٔ مدل xDrive25d قرار میگیرد.
تنها موتور بنزینی X1 یک نمونهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که در مدل xDrive25i ارائه میشود و 231 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد. در ایالاتمتحده فقط همین نمونهٔ بنزینی عرضه میشود. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ xDrive سفارشی به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. در صورت سفارش این سیستم، X1 xDrive25i میتواند ظرف 6.3 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. بامو X1 فیسلیفت مدل 2020 از تابستان در بازار اروپا عرضه خواهد شد.